De gedachte achter DILLING



DE GEDACHTE ACHTER DILLING



”Het kan altijd beter, maar we doen ons best. Onze sterkte zit in de details en het onderscheiden.”

 
Ik heb het bedrijf overgenomen van mijn vader, zoals we het de afgelopen eeuw in mijn familie hebben gedaan. Niet dat het bedrijf nog hetzelfde is als dat het was in 1916. Elke generatie heeft zijn eigen voetafdruk achtergelaten.

Ik stapte, in als de vierde generatie van het bedrijf, in een tijd dat er een slechte match was tussen onze wens van hoge kwaliteit en een schone productie, en een markt/klantengroep die alleen om goedkope prijzen gaf. Mijn vader was gepassioneerd door ecologie en zuiverheid, maar dat was niet iets dat de grote franchises waardeerden – althans niet als het ging om het betalen van de prijs die de kwaliteit en milieuvriendelijke kosten met zich meebrengen. We waren gewoonweg duurzaam in het produceren van ondergoed voordat we ooit gehoord hadden van het woord ‘duurzaam’.

Na eerder in Duitsland gewoond te hebben, volgde ik de ontwikkeling hier op de voet. Ik zag dat er een groeiende vraag was naar biologische producten en een eerlijkere filosofie. Ik ging daarom met één vraag het bedrijf binnen: hoe verkoop je producten zonder compromissen te hoeven sluiten?

Zo ontstond het merk DILLING. Met DILLING, hebben we de mogelijkheid om de visie van mijn vader uit te dragen en dingen op de juiste manier te doen. We hebben de dure tussenpersonen ertussenuit gehaald en verkopen alleen online. Op deze manier kunnen we duurzame kwaliteitsproducten verkopen voor een eerlijke prijs. Dit is al vanaf het begin mijn droom voor DILLING en ik ben dankbaar voor onze klanten die het concept zo hartelijk hebben omarmd. Dit motiveert mij en mijn collega’s om ons best te blijven doen.

Morten Dilling Bertelsen
Directeur van DILLING