Betaling - Levering - Retourneren

 

Betaling


U kunt bij DILLING.nl betalen met uw creditcard, (Visa en of Mastercard), PayPal en iDEAL.



 

  • AAA-diploma van DILLING

Kaartbetalingen in deze shop zijn gecertificeerd door DIBS Payment Services - een garantie dat betalingen in deze webshop aan de internationale bepalingen van Visa en Master Card International voldoen.

 

Bankrelatie:

Bank: ABN Amro
Rekeninghouder: DILLING A/S (moedermaatschappij van DILLING.nl)

IBAN-nr.: NL20ABNA0579872602
BIC-code (SWIFT-adres) ABNANL2A
Btw-nr.: NL824030771B01


Bij betalingen per creditcard vindt de belasting van uw rekening met het versturen van het product plaats.  

 

Snelle levering


Uw bestelling wordt direct vanuit onze fabriek in Denemarken naar u verstuurd, u moet rekening houden met een levertijd van ongeveer 2 tot 3 werkdagen. U wordt per e-mail geïnformeerd wanneer uw bestelling wordt verzonden, via een track & trace code kunt u uw bestelling volgen.
België – Onze logistieke partner DHL levert uw bestelling in 2-3 werkdagen.

  

Verzendkosten


Besteld u vanuit Nederland en België voor meer dan € 80,- dan betaald u geen verzendkosten.
Bedraagt uw bestelling vanuit Nederland en België minder dan € 80,- dan betaald u slechts € 4,- aan verzendkosten.

  

100 dagen gratis retourgarantie


Je kunt ongebruikte artikelen gemakkelijk binnen 100 dagen na ontvangst aan ons retourneren – zonder kosten en zonder enige reden.

  

SNEL EN GRATIS RETOURNEREN


Als je producten wilt retourneren, kan je deze met ons retourlabel gratis terugsturen. Als je ons retourlabel niet hebt gekregen kan je deze hier printen: https://www.dilling.nl/retourlabel/

Lever het retourpakje in bij een DHL punt. Het dichtstbijzijnde DHL punt vind je hier: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints

Vergeet niet het retourformulier mee testuren met het retourpakje. Het is belangrijk dat wij de informatie zoals naam van de klant en het bestelnummer hebben, deze staan op het retourformulier. Het bedrag dat je van ons terug krijgt wordt terugbetaald op dezelfde manier als waarop je de bestelling hebt betaald.

Neem bij problemen contact op met onze klantenservice - we helpen je graag verder. E-mailadres: klantenservice@dilling.nl.