Henriette

Klantenservice medewerker

Ik ben opgevoed om de klanten helemaal tot aan de deur te helpen, en nog wat verder

Misschien had dit interview telefonisch moeten plaatsvinden. Dit is wanneer je meestal wordt begroet met het geluid van de stem van Henriette. Wanneer je de klantenservice belt en om hulp vraagt, van het retourneren van artikelen tot online bestellingen, zal je met haar praten. Je hoeft niet te veel om hulp te vragen, want ze is van zichzelf heel behulpzaam.

“Mijn beide ouders waren zelfstandige en mijn eerste kapper leerde me dat de klant altijd koning is en altijd tot aan de deur moet worden geholpen, en eventueel tot verderop in de straat, indien nodig. Het zit dus diep bij mij ingebakken om anderen te helpen. Ook als sommige klanten beginnen met schreeuwen en schelden, vraag ik ze vriendelijk om beleefd te praten en we vinden altijd een oplossing,“ vertelt Henriette.

Henriette is oorspronkelijk opgeleid tot kapster en heeft ook gewerkt als perscoördinator voor een tentoonstellingscentrum. In haar vrije tijd was en is ze nog steeds bezig met het fokken van Duitse herders. Ze is er erg goed in, en bijna beroemd in de hele fokkerijwereld. Het fokken van Duitse herders doet ze met haar man en twee andere families.

Henriette had wel minder tijd om voor zichzelf te zorgen, dit werd vooral opgemerkt toen ze naar haar werk ging en aan stress ten onder ging, wat betekent dat ze geen baan meer had.

“Ik ben altijd gevoelig geweest en heb behoefte aan veiligheid. Op een dag zag ik een vacature van DILLING - een familiebedrijf - die op zoek was naar een medewerker voor de klantenservice. Ik was ervan overtuigd dat ze de juiste waarden en een plek voor mij hadden. Daarna heb ik wat onderzoek gedaan. Ik las alles wat er de afgelopen 100 jaar over DILLING was geschreven en stuurde toen een sollicitatiebrief. Ik heb ook een foto van mij en mijn honden bijgevoegd, want dat is wie ik ben,“ vertelt Henriette.

Ook als sommige klanten beginnen met schreeuwen en schelden, vraag ik ze vriendelijk om beleefd te praten en we vinden altijd een oplossing

Henriette

Klantenservice medewerker

Sinds 2015 beantwoordt Henriette de telefoon van de klant bij DILLING wanneer iemand hulp nodig heeft. Ze is nog steeds een erg emotioneel persoon en soms huilt ze, maar dat komt vaak omdat ze dan een tijdje met een klant heeft gebeld en gesproken, die niet belt over een levering maar belt uit eenzaamheid.

“Dat soort gesprekken kunnen 30-40 minuten duren en natuurlijk raakt het haar. Daar moet echter ruimte voor zijn. Als ze door ons gesprek wat gelukkiger worden, ben ik veel gelukkiger.“

10% korting op je eerste bestelling

Wanneer je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief. Tevens krijg je nieuws en inspiratie rechtstreeks in je inbox.

Accepteer marketing cookies om je aan te kunnen melden voor onze nieuwsbrief

Wijzig uw voorkeur

DILLING is een Deens familiebedrijf met een lange traditie in de productie van biologische wolproducten die je heerlijk warm houden. Vandaag de dag maken we biologische kleding van biologische merinowol en katoen voor het hele gezin met onze vierde generatie, onder leiding van Morten Dilling. Ons biologisch ondergoed wordt verkocht tegen voordelige prijzen, omdat je het rechtstreeks bij de fabrikant koopt.

Op onze website vind je zachte, ademende en allergievriendelijke kleding van natuurlijke stoffen, die zonder schadelijke chemicaliën en binnen Europa geproduceerd zijn onder goede arbeidsomstandigheden.

De meeste van onze producten zijn gecertificeerd met het Nordic Swan-ecolabel en worden met milde stoffen geverfd in DILLING's eigen ververij in Denemarken.

Je vindt de producten van DILLING in de volgende landen: dk.dilling.comdilling.dedilling.seuk.dilling.comdilling.fidilling.frno.dilling.com.